niedziela, 15 września 2019

Wydźwięki / Resonances - migawka

13 i 14 września w Elblągu w Galerii EL miała miejsce kolejna odsłona festiwalu Wydźwięki / Resonances. Niżej kilka obrazków z pierwszego dnia.

1. Atlas dźwięków reż. Ludomir Franczak - spektakl
2. KINOMANUAL - audio video performance


KINOMUNDIAL przypadł mi do gustu szczególnie. Autorzy chwalili się analogowym brzmieniem i była to prawda. Dla mnie niedoścignionym mistrzem brzmienia elektronicznego jest Klaus Schulze. Również Tangerine Dream. Zbieżnie autorzy największe dzieła opublikowali na przełomie lat 70 i 80 XX wieku ale również początek lat 70 był niezwykle owocny i odkrywczy w obu przypadkach. Tworzyli gatunek. Autorzy Atlasu dźwięków w mojej opinii nawiązują do tamtego okresu w muzyce elektronicznej. Muzyki wysłuchałem z wielką uwagą. Zdecydowanie do powtórki.

Niżej migawka, kilka obrazków. Reportażem nazwać tego nie można.












Jeszcze mały PS. Pisząc pierwotną wersję tekstu skorzystałem z danych oficjalnej witryny festiwalu. Tam nie zaktualizowano programu. Kolejność występów uległa zmianie i w związku z tym popełniłem błąd. Został naprawiony. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz