sobota, 20 września 2014

Wydźwięki / Resonances - 19-09-2014 - Zavoloka, Ania Zaradny


Słowo komentarza.
Tak jak wspominałem wcześniej, ten gatunek muzyki to dla mnie nowe doświadczenie. Ania Zaradny, bo to o nią tu chodzi. Jej muzyka wywołuje mocne wrażenie - tak się mówi. Ja to doświadczyłem. Czasami opuszcza się salę bądź przymyka ucho z uwagi na kiepskie brzmienie, niezbyt interesujący materiał, zawód czy inne takie. Ja z sali uciekłem ale to nie z uwagi na to o czym wspominam. Ania wywołała we mnie reakcję, której nie spodziewałem się. Zagrała na takich rejestrach iż moja reakcja była automatyczna. Polecam dla tych wszystkich, którzy chcą doznać szoku.

Zavoloka. Krótko. Polecam!

fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła

fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła


fot. Rafał Kotyła



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz